Prima platformă de expoziții virtuale va fi lansată în Moldova. Ce presupune și care este scopul acesteia

Prima platformă de expoziții virtuale Platforma Virtual-Fairs.md va fi lansată în Moldova. Platforma Virtual-Fairs.md va permite fiecărei companii să aibă propriul stand expozițional și să-și prezinte și promoveze produsele și/sau serviciile cu imagini vizuale, video, informații ș.a., exact cum ar fi în mod tradițional. Prima expoziție online este planificată pentru luna septembrie 2020 și va cuprinde mai multe domenii de activitate a companiilor din țară.

Foto: chamber.md

Astăzi a avut loc Conferința de pre-lansare a platforme de expoziții virtuale din Republica Moldova www.virtual-fairs.md. Conceptul a fost inițiat și dezvoltat de către Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM) și este realizat cu suportul financiar al Agenției Elvețiene pentru Dezvoltare și Cooperare (SDC) în cadrul Proiectului ”Optim – Oportunități prin Tehnologii și Inovație în Moldova”, realizat de HELVETAS Swiss Intercooperation în parteneriat cu CCI a RM.

Potrivit unui comunicat al CCI al RM, fiecare expoziție va avea un vast Program de Afaceri care va include un sistem prin care vor fi efectuate întâlniri B2B (este o situație în care o afacere face o tranzacție comercială cu alta) și vor putea fi organizate diferite evenimente precum seminare, training-uri, mese rotunde, conferințe, prezentări.

„Actuala platformă îmbunătățește accesul companiilor pe piețele locale și externe, deoarece permite accesul online al vizitatorilor la profilurile companiilor și le poate contacta direct prin intermediul mesageriei instantanee. În plus, dialogul B2B va fi îmbunătățit, iar întreprinderile se vor conecta ușor cu partenerii locali și străini pentru o viitoare cooperare”, se menționează în comunicat.

Scopul platformei respective este să soluționeze problemele producătorilor, cum ar fi găsirea de noi clienți și parteneri, creșterea vizibilității și recunoașterii produselor și serviciilor lor la nivel global.

„Virtual-Fairs.md este un mijloc eficient pentru promovarea internațională, deoarece spațiul online nu are limite, presupune economie de timp, resurse și mijloace”, menționează CCI.


Pub