FOTO, VIDEO // Magazinele „Merișor”, în sprijinul a sute de mii de cetățeni. Prețurile la produse au fost coborâte astăzi cu până la 20%, în cadrul Campaniei „În susținerea populației”
Magazinele sociale „Merișor” au dat astăzi startul campaniei: „În susținerea populației”, iar beneficiari sunt sute de mii de pensionari din R. Moldova. Campania prevede coborârea cu până la 20% a prețurilor la alimentele comenrcializate în rețeaua „Merișor”, se arată în tr-un comunicat de presă al Partidului „ȘOR”.
Liderul Partidului „ȘOR”, deputatul Ilan Șor, inițiatorul campaniei „În susținerea populației”, spune că a primit mii de mesaje de mulțumire din partea pensionarilor. Șor a declarat că are obligația morală să ajute oamenii, subliniind că guvernarea este incapabilă să-i susțină pe cetățeni în timpuri dificile.
„Guvernarea, în frunte cu Dodon și Chicu, nu face altceva decât să roadă pantalonii. Socialiștii doar trăncănesc fără rost. Noi am ajutat și vom ajuta oamenii, oricât ne-ar costa asta. Pentru că noi, într-adevăr, îi iubim pe cetățenii republicii noastre”, a declarat Ilan Șor.
„Să aibă dl Dodon așa pensie ca și mine când a ieși la pensie, să vadă cum e. Noroc de magazinul social că mă salvează un pic”, a comentat revoltat un pensionar, declarându-se mințit de președintele Dodon, care le-a promis bătrânilor că le va mări pensiile. „La prețuri mai joase găsim tot ce dorim în magazinul acesta. Dumnezeu să-i învrednicească pe toți. Prețurile erau mici și au spus că vor fi și mai joase”, a adăugat un alt pensionar.
„Campania „În susținerea populației” se va desfășura în perioada 6 mai - 6 iunie 2020. Campania își propune să ofere un acces mai mare pensionarilor și categoriilor social-vulnerabile la produse de primă necesitate cu prețuri și mai mici. Anterior, liderul Partidului „ȘOR”, Ilan Șor a declarat că decizia de a desfășura campania a fost luată în contextul în care „Dodon a declarat, practic, război propriului popor”, oamenii fiind aduși „la un pas de înfometare””, se arată în comunicatul formațiunii.
Proiectul „Magazine sociale” a fost lansat acum aproape patru ani la inițiativa lui Ilan Șor. În prezent, rețeaua numără peste 130 de magazine și puncte mobile. Partidul „ȘOR” menționează că peste 300 de mii de beneficiari se bucură de acces la produse de primă necesitate la prețuri reduse în rețeaua „Merișor”. Principalii beneficiari ai magazinelor sociale sunt pensionarii și categoriile sociale defavorizate.
Ce se întâmplă dacă înghiți sâmburii de măsline? Nici nu-ţi imaginezi
Marina Tauber oferă DETALII despre mitingul de duminică. Deputata infirmă că s-ar pregăti destabilizări: „Va fi o acțiune pașnică. Protestele, mitingurile sunt acțiuni democratice”
Friptură pe bază de AER. Nu este o glumă