(video) Concertul special One World: Together At Home, vizionat de aproape 21 de milioane de oameni și 127 de milioane de dolari adunate din donații

Aproape 21 de milioane de americani au vizionat concertul special "One World: Together At Home", difuzat pe plan global sâmbătă seară şi organizat în beneficiul angajaţilor aflaţi în prima linie a frontului de luptă împotriva pandemiei de coronavirus, au anunţat luni reprezentanţii companiei Nielsen, citaţi de Reuters, scrie Agerpres.

Potrivit Nielsen, acest show cu o durată de două ore, ce a inclus apariţii şi interpretări din locuinţele mai multor vedete de prim rang din industria de showbiz, precum Taylor Swift, Lady Gaga, The Rolling Stones, Oprah Winfrey şi Beyonce, a fost transmis de 26 de posturi de televiziune americane.

Evenimentul, considerat cel mai amplu proiect organizat de celebrităţile din industria de divertisment în perioada pandemiei de coronavirus, a atras în faţa micilor ecrane aproximativ 20,7 milioane de telespectatori în Statele Unite. Audienţele show-ului în alte ţări ale lumii şi pe platformele de streaming nu au fost deocamdată anunţate.

Concertul, organizat de OMS (Organizaţia Mondială a Sănătăţii) şi de ONG-ul Global Citizen, a strâns donaţii de 127 de milioane de dolari de la corporaţii şi filantropi în beneficiul Covid-19 Solidarity Response Fund, un fond special creat de OMS.

Spectatorii nu au fost invitaţi să facă donaţii, ci încurajaţi să respecte izolarea socială, să evite strângerile de mână şi să îşi exprime aprecierea faţă de angajaţii care lucrează în domeniul sănătăţii, în magazine alimentare, pentru companii de livrări şi de transport public.

Transmisiunea specială de sâmbătă a fost precedată de un eveniment de şase ore difuzat în streaming, în care au apărut muzicieni şi personalităţi din alte domenii de activitate din mai multe zone ale lumii, inclusiv din Asia şi din Orientul Mijlociu.


Pub