Din anii 1930, Guvernul sovietic a încercat în mod repetat să creeze o mașină a poporului. Trebuia să fie una care putea fi produsă la o scară masivă și care, la costul ei, să fie disponibilă pentru populația țării. Încă din aprilie 1941, în serie a început să fie produsă compacta „KIM-10”, creată pe baza lui Ford Perfect, dar producția sa a fost redusă odată cu începutul războiului.
Iar în decembrie 1946 a început lansarea modelului Moskvich-400, care a fost o copie ușor modificată a lui Opel Kadett K38, produs în Germania între anii 1937-1940. Moskvich-400 a fost prima mașină sovietică care a fost vândută în mod liber pentru persoane fizice. Cu toate acestea, nici aceasta, nici modelele care au urmat-o nu au devenit cu adevărat populare şi răspândite. Citeşte articolul mai departe pe AutoBlog.MD
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!