(video) Clienţilor care cumpără maşini online de la Geely, pe timp de COVID-19, li se trimit cheile cu drona

La 10 februarie 2020, Geely Auto a lansat propriul sistem de vânzări online, oferind consumatorilor o soluție completă de comandă online, care include modificarea specificațiilor vehiculului, finanțarea și asigurarea online, precum și oferirea opțiunii de a stabili o livrare la domiciliu într-un format „contactless”.

Foto: autoblog.md

Geely Auto s-a îmbunătățit, de asemenea, odată cu sistemul său de livrare la domiciliu fără contact, care urmărește să livreze direct vehicule noi la casele consumatorilor sau la locul de muncă, în loc să colecteze ei personal de la dealeri.

Noul sistem va folosi acum drone în anumite locații pentru a transmite consumatorilor cheile, livrându-le direct la ușă sau balconul lor, păstrând astfel distanța dintre personal și consumator și creând un proces cu adevărat fără contact. Citeşte articolul mai departe pe AutoBlog.MD


Pub