(foto) Un director creativ din Slovenia și-a imaginat cum ar arăta logourile celebre pe timp de coronavirus

logouri corona

Jure Tovrljan este un regizor creativ din Slovenia, care și-a imaginat cum ar arăta logourile companiilor celebre pe timp de coronavirus.

Tovrljan a început proiectul în urmă cu aproximativ o săptămână, când toate fluxurile sale sociale au fost inundate de meme-uri despre pandemia coronavirusului. „Totul a început când mă uitam la logoul Starbucks”, a spus acesta pentru boredpanda.com. „Mă întrebam cum ar arăta sirena iconică cu o mască.”

După o primă încercare, tânărul s-a gândit să continue și cu alte logouri celebre.

# Corona Extra

# Jocurile Olimpice

# LinkedIn

# Nike

# Starbucks

# NBA

# Mastercard

# The Us Open (Tennis)

# Target

# United Airlines

# Mobil

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente