Inima strategiei GM este un sistem de propulsie modular și o platformă EV extrem de flexibilă, de a treia generație, alimentată de baterii numite Ultium. Acestea vor permite companiei să satisfacă aproape fiecare client de pe piață astăzi, indiferent dacă caută un transport accesibil, o experiență de lux, o maşină de lucru sau una performantă.
„Echipa noastră a acceptat provocarea de a transforma dezvoltarea produsului la GM și de a poziționa compania noastră pentru un viitor complet electric. Ceea ce am făcut este să construim o strategie EV multi-brand, multi-segment, cu economii de scară care să rivalizeze cu activitățile noastre pe care le avem cu pickup-urile full-size, cu mult mai puțină complexitate și cu o mai mare flexibilitate”, a declarat Mary Barra, președinte și CEO al GM. Citește articolul mai departe pe AutoBlog.MD
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!