Colegii de la Motor1 notează că, dacă este să deschizi manualul de utilizare al noului Corvette, la pagina 162, vei descoperi toate detaliile interesante despre o perioadă de aşa-zisă pauză sau pregătire a pieselor, după care performanţa (a lor inclusiv) va fi mai bună pe termen lung.
În primii 805 km parcurşi motorul nu trebuie, dar nici nu poate fi turat cu mai mult de 4.000 rpm. Turometrul digital se schimbă automat după ce mașina sport cu motor montat central a parcurs 500 de mile, secțiunea portocalie mutându-se deja de la 6.000 rpm pentru a anunța șoferul că agregatul de 6.2 litri este gata să se rotească mai repede şi să ofere performanţe mai mari. Citește articolul mai departe pe AutoBlog.MD
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!