Generația actuală a modelului a apărut în urmă cu trei ani și s-a dovedit a fi mai populară decât predecesorul său: anul trecut şi doar pe piaţa americană au fost livrate circa 150.000 de maşini. Va contribui acest facelift planificat la sporirea cifrelor vânzărilor, deşi concurenţii au un avantaj considerabil la acest capitol?
Compania nu s-a limitat doar la decor și cosmetizare. Traverse a dobândit o „față” complet nouă, cu nişte faruri full LED mai „prădătoare” și o grilă de radiator mărită în dimensiuni. Există, de asemenea, un posterior reproiectat şi stopuri noi, cu un desen interior diferit, mai complicat. Toate corpurile de iluminat de la exterior şi interior sunt acum complet pe bază de diode. Citește articolul mai departe pe AutoBlog.MD
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!