Pentru a preveni răspândirea noului coronavirus în R. Moldova reprezentanții „Moldovagaz” vin cu câteva recomandări pentru consumatori. Aceștia îi îndeamnă să achite facturile online, iar în cazul în care vin să fie deserviți la Centrul relații cu consumatorul să respecte regulile de igienă.
„SA „Moldovagaz” prezintă câteva recomandări persoanelor care vin să fie deserviți la Centrul relații cu consumatorul:
1. Să beneficieze la intrarea în Centrul relații cu consumatorul de serviciul igienic prezent: să se spele pe mâini cu apă și săpun, să folosească sprei-ul dezinfectant și alte soluții disponibile.
2. Să păstreze distanța între persoane de 2-3 m.
3. Să folosească un șervețel de unică folosință în cazul în care tușesc și/sau strănută.
4. Să utilizeze mânușile de unică folosință și/sau măștile medicale, la necesitate.
5. Să amâne pentru o perioadă nedeterminată vizitarea Centrul relații cu consumatorul în cazul în care problema poate fi soluționa la distanță.
6. Să acceseze pagina web oficială a întreprinderii în vederea identificării alternativei vizitării Centrul relații cu consumatorul, precum sunt rubricile: „Contacte”, „Centre relații cu consumatorul”, „Întrebări frecvente” pentru a soluționare problema consumatorului la distanță.
7. Să folosească modalitățile de plată online a facturilor pentru gazele naturale consumate, precum internet banking-ul oferit de băncile comerciale ale Republicii Moldova: Energbank, Moldinconbank, Victoriabank, Moldova-Agroindbank, FinComBank, Comerțbank, Eximbank, Mobiasbanca, EuroCreditBank și/sau accesând paginile web RunPay, Paynet și Qiwi”.
SA „Moldovagaz” informează că pentru această perioada nu va aplica prevederile pct. 104 din Regulamentul privind furnizarea gazelor naturale în vederea minimizării contactului direct cu consumatorii, însă solicită onorarea obligațiilor financiare față de furnizor.
Vezi și: