Virtula lansează cea mai flexibilă metodă de a face cumpărături - în 3 rate gratuite

Virtula intră în piața cumpărăturilor în rate prin a deservi consumatorii indiferent de banca comercianților, precum și prin a exclude costurile suportate de consumatori la efectuarea cumpărăturilor în rate.

Foto: Virtula

Pentru a efectua o cumpărătură în 3 rate gratuite este suficient ca consumatorul să dețină un număr de telefon mobil, buletin de identitate și o sursă de venit lunar. Procesul de aplicare este 100% online, iar aprobarea tranzacției vine instant.

Pe partea comerciantului, integrarea opțiunii de plată în 3 rate gratuite este foarte simplă, iar comisionul perceput pentru procesarea cumpărăturilor cu Virtula este unul convenabil și nu depășește comisionul perceput de bănci pentru acceptarea plăților cu cardurile de cumpărături.

”Acum, povara costului o poartă doar consumatorul când face o cumpărătură în rate, în timp ce comerciantul și creditorul încasează doar beneficii. De curând lansate cardurile de cumpărături, nu vin să satisfacă necesitățile consumatorilor pe deplin, cumpărăturile în rate fiind mai degrabă o tranzacție ocazițională, iar procesul de aderare la program fiind unul destul de complicat ce include deplasări la ghișeu și un standard de elgibilitate foarte înalt.

Virtula vine să unească comercianții și consumatorii într-o platformă de cumpărături în rate gratuite, care aduce doar beneficii consumatorilor manifestate prin excluderea dobânzilor, iar comercianților o majorare a volumului de vânzări” declară Nicolai Donica, administrator al OCN ”Victoria Credit” SRL, societatea care dezvoltată produsul.

Primul comerciant lansat pe platformă este unul din pionerii comerțului online din țară, www.maxmart.md care se ocupă cu vânzarea online de echipamente IT, electronice, electrocasnice, produse pentru casă și grădină, produse auto și articole pentru copii.

”La moment avem un singur comerciant integrat, iar alții 3 sunt în proces de lansare. Ne propunem să integrăm toată piața e-commerce din țară, care este una destul de fragmentată și foarte mică ca cifră de afaceri. Pentru a deveni sustenabili, foarte rapid începem integrarea comercianților offline prin utilizarea QR Code-urilor la efectuarea cumpărăturilor în rate gratuite” adaugă Nicolai Donica.

Platforma pune la dispoziția consumatorilor un cont personal de unde fiecare își poate gestiona lista de cumpărături. La moment fiind disponibile mai multe opțiuni de plată printre care orice terminal Cash-in din țară sau online cu cardul direct din contul Virtula.

www.virtula.md


// console.log('no ads situation')