BMW şi-a schimbat logo-ul. Cum arată noua emblemă a celebrei companii producătoare de automobile

by D M
Distribuiti mai departe...

BMW îşi schimbă logo-ul, pentru prima dată în ultimii 20 de ani. Compania a renunţat la efectul 3D. Aşadar, gigantul auto s-a întors la aspectul plat din 1963.

Logo-ul anterior al BMW a debutat în 1997. Compania a avut şase logo-uri în istoria sa de 103 ani, toate în mare parte similare, potrivit Mediafax.

Noul logo păstrează emblema cu alb şi albastru, într-un cerc transparent, şi va fi folosit de companie în comunicare, inclusiv pe platformele sale sociale şi pe site.

Imaginea are menirea de a „radia mai multă deschidere şi claritate”, spune Jans Thiemer, Senior Vice President Customer & Brand, într-o declaraţie pe site-ul companiei.

Deşi noul logo a debutat conceptulelectric i4, un purtător de cuvânt a spus că nu există „planuri” pentru folosirea acestuia pe vehiculele produse în mod curent.

Fanii au speculat discul alb şi albastru reprezintă imaginea stilizată a unei elice, dar BMW a explicat că modelul reprezintă de fapt landul Bavaria, de unde provine compania. „Mitul elicei”, aşa cum l-a descris compania pe site-ul său web, provine din vechile reclame ale companiei care promovau motoare de avion.

Doug Sellers, directorul executiv de creaţie pentru firma de proiectare Siegel + Gale, a declarat pentru CNN Business că noul logo este o îmbunătăţire şi că este „mai deschis şi mai accesibil” pentru clienţii mai tineri.

BMW este al doilea producător auto german care vine cu un nou logi în ultimele şase luni. Volkswagen a lansat un logo plat la Salonul Auto de la Frankfurt, spunând că este „momentul potrivit pentru a face vizibilă noua atitudine a mărcii noastre”.

 


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...