Reprezentantul mărcii japoneze a subliniat o scădere a vânzărilor de vehicule electrice (cel puțin pentru anumite modele și în anumite perioade de timp) în Canada și SUA din cauza încetării sprijinului oferite de conducerile acestor ţări. Principalul argument al lui Hutchinson este că mașinile electrice sunt prea scumpe și, prin urmare, necesită stimulente sub formă de subvenții. Deci, există costuri majore de capital în avans care trebuie să fie plătite de cineva şi până în prezent s-a văzut că aceşti consumatorii singuri nu sunt pregătiți să le achite.
Curios este faptul că, cumpărătorii de Toyota Prius și alte modele hibride au primit subvenţii fiscale federale între anii 2005 și 2010. Iar mașinile Toyota care folosesc hidrogenul pentru a-l transforma în electricitate pentru propulsie încă sunt vândute cu reduceri de impozit. Citeşte articolul mai departe pe AutoBlog.MD
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!