(video) Până la 1870 de litri cu funcţii inteligente. Soluţiile tehnice care fac din portbagajul noului BMW X5 lider în ergonomie

Într-o lume a ecranelor, a sistemelor sofisticate de asistenţă şi a soluţiilor de propulsie avansate, ce soluţii inteligente se pot regăsi în portbagajul unei maşini?

Noul BMW X5 excelează la multe capitole: este o referinţă dinamică în segment, excelează în ceea ce priveşte ergonomia şi soluţiile inteligente la interior, oferă o gamă largă de posibilităţi de configurare şi un nivel de confort semnificativ ridicat faţă de generaţia anterioară.

În acest context, noul BMW X5 oferă şi un portbagaj susţinut de tehnologii şi soluţii inteligente unice pentru a utiliza la maximum resursele de spaţiu pe care le oferă: minim 645 litri care se pot extinde până la ±1.870 de litri cu bancheta spate rabatată integral. O experienţă construită dintr-o sumă amplă de detalii pentru ergonomia perfectă a portbagajului.

Hayonul divizat în două elemente, o soluţie emblematică pentru BMW X5, face accesul către spaţiul portbagajului mai uşor printr-o deschidere foarte generoasă, dar şi cu un hayon care păstrează dimensiuni relativ compacte şi permite deschiderea în spaţii relativ înguste sau joase. Pentru prima dată, BMW X5 vine cu operarea electrică a celor două elemente de hayon. Această soluţie este disponibilă opţional şi este inclusă în pachetul “Sistem de acces confort”.

Standard, noul model vine cu partea superioară a hayonului operată electric, cea inferioară fiind operată manual. “Sistemul de acces confort” vine şi cu avertizare pentru a preveni încuierea cheii în portbagaj. Când utilizatorul poziţionează cheia în portbagaj şi automobilul este încuiat, hayonul se deschide automat şi maşina emite un semnal acustic!

Deschiderea hayonului poate fi comandată printr-un buton din interior, în zona conducătorului auto, sau din cheie. BMW Group a fost primul producător care a introdus sistemul de deschidere “hands-free” a hayonului, pe generaţia anterioară BMW Seria 5 Touring. Acum sistemul a evoluat şi permite închiderea hayonului, de asemenea printr-o mişcare simplă de picior. Aceasta acţionează ambele componente, dacă amândouă sunt operate electric.

Atunci când este echipat cu un sistem de suspensie pneumatică, se poate comanda coborârea gărzii la sol cu 40 mm, pentru un acces mai bun la portbagaj. Aceasta se poate face utilizând cheia cu display sau printr-un buton poziţionat pe hayonul de jos. Automobilul se ridică automat cu 20 mm după startul deplasări (depăşirea a 2 km/h).

Bagajele pot fi împinse uşor în portbagaj, alunecând pe un suport de şine metalice, fixate în podeaua portbagajului, disponibile opţional în “Pachet depozitare în portbagaj”.

Odată ce automobilul începe deplasarea sau este parcat în pantă, un sistem de membrane de cauciuc de aderenţă mare se extinde peste şinele metalice pentru fixarea bagajelor. Acest sistem inovator unic este oferit acum şi pentru BMW Seria 3 Touring.

De asemenea inclus în “Pachet depozitare în portbagaj” este ruloul controlat electric. În mod automat, acesta se strânge automat cu deschiderea hayonului şi revine la închiderea acestuia. În cazul depozitării unui volum mare de bagaje, ruloul poate rămâne strâns. În acelaşi timp, pentru prima dată pe un astfel de automobil, cadrul ruloului poate fi comandat electric pentru a se retrage automat în podeaua portbagajului, o soluţie simplă şi rapidă pentru a maximiza spaţiul de depozitare!

Aceste sisteme sunt completate de plase de depozitare şi de departajare a portbagajului faţă de habitaclu, de cârlige de haine şi priză de 12V.

Preluarea articolelor de pe www.autoblog.md se realizează în limita maximă de 500 de semne. În mod obligatoriu, trebuie citată sursa și autorul informației, iar în cazul portalurilor informaționale trebuie indicat și linkul direct (ACTIV) la sursă în lead. Preluarea integrală se poate realiza doar în condițiile unui acord încheiat cu redacţia AutoBlog.MD. Materialele de pe www.autoblog.md sunt protejate de Legea 139 privind dreptul de autor și drepturile conexe, inclusiv de Codul Deontologic al Jurnalistului din Republica Moldova.

Vezi şi: 

https://autoblog.md/video-test-drive-cu-noul-bmw-x5-in-drum-spre-geneva/

(video) Test Drive: Noul BMW X5 G05! L-am încercat pe zăpadă și în off-road!

https://autoblog.md/bmw-introduce-motorizarea-mild-hybrid-xdrive40d-pentru-noile-x5-si-x6/

Cmentariile sunt închise

http://sisfora.pekalongankab.go.id/assets/laporan/ https://jdih.sumbawakab.go.id/ https://perpus.pn-wates.go.id/ https://siat.unpad.ac.id/eoffice2020/uploads/