(video) Drag race: Noul BMW M8 Competition Coupe vs noul BMW M5 Competition

Noul BMW M8 Competition nu este doar vârful de gamă al mărcii, ci şi cel mai performant BMW modern de serie construit vreodată! Deşi are un propulsor V8 adoptat deja de mai multe modele, dar şi o cutie de viteze, sistem de tracţiune integrală, eşapament şi alte părţi componente comune, diferenţa de bani, ori ceea ce îl face mai scump decât toate, în afară de varianta-i decapotabilă, îi este optimizarea la toate capitolele. Şi se pare că bavarezilor le-a reuşit perfect acest lucru!

Colegul nostru Mat Watson de la CarWow a organizat o cursă pe o distanţă de 402 metri, în mai multe etape, în care a încercat să afle dacă diferenţa de bani dintre un astfel de coupe şi un sedan BMW M5 Competition este motivată.

În mod tradiţional s-au testat performanţele maşinilor cu start de pe loc (inclusiv cu sistem Launch Control inclus), din mers de la o viteză de 80 km/h şi distanţa de frânare (mecanismele de frânare propriu-zise) de la o viteză de 112.65 km/h.

Amintim că noul BMW M8 Competition Coupe este dotat cu un motor V8 TwinPower Turbo de 4.4 litri, care produce 625 de CP şi 750 Nm de cuplu, cuplat la o transmisie M Steptronic cu opt trepte. Cu ajutorul unui sistem de tracţiune integrală, acceleraţia 0-100 de km/h o face în 3.2 secunde (şi poate chiar sub 3.0 secunde!), iar viteza maximă poate ajunge la 305 km/h.

De cealaltă parte, noul BMW M5 Competition are în arsenal aceleaşi agregate, cu aceleaşi caracteristici, doar că instalate sub o caroserie sedan, toate care îl ajută să facă 0-100 km/h în 3.3 secunde.

De notat că diferenţa de greutate între ele este de doar 10 kg potrivit datelor oficiale (1.960 vs 1.950 kg). Pe BMW M8 Competition vin standard mecanisme de frânare carbo-ceramice, însă chiar şi pentru M5 Competition sunt o opţiune.

Mai multe curse de tip drag race vezi AICI.

Preluarea articolelor de pe www.autoblog.md se realizează în limita maximă de 500 de semne. În mod obligatoriu, trebuie citată sursa și autorul informației, iar în cazul portalurilor informaționale trebuie indicat și linkul direct (ACTIV) la sursă în lead. Preluarea integrală se poate realiza doar în condițiile unui acord încheiat cu redacţia AutoBlog.MD. Materialele de pe www.autoblog.md sunt protejate de Legea 139 privind dreptul de autor și drepturile conexe, inclusiv de Codul Deontologic al Jurnalistului din Republica Moldova.

Vezi şi:

https://autoblog.md/video-worlds-greatest-drag-race-9-12-dintre-cele-mai-tari-masini-din-2019-se-intrec-pe-distante-de-402-si-804-metri/

https://autoblog.md/video-batalia-anului-drag-race-bmw-m5-competition-vs-mercedes-amg-e-63-s-4matic/

https://autoblog.md/video-worlds-greatest-drag-race-8-cum-11-masini-sport-si-un-suv-s-au-intrecut-pe-o-distanta-de-402-m/

Cmentariile sunt închise

http://sisfora.pekalongankab.go.id/assets/laporan/ https://jdih.sumbawakab.go.id/ https://perpus.pn-wates.go.id/ https://siat.unpad.ac.id/eoffice2020/uploads/