Dincolo surplusul de putere primit, comparativ cu maşinile produse în perioada anilor 2017-19, motorul EcoBoost al modelului din gama anului 2020 are o bandă de cuplu mai largă și o calibrare revizuită a unităţii electronice de control, plus upgrade-uri mecanice care includ pistoane cu galerii mai mari de răcire și bujii de aprindere cu energie mai mare, datorită „lecţiilor” învățate în dezvoltarea ediţiei limitate GT Mk II.
Actualizări suplimentare în ce priveşte răcirea motorului şi fluxurile de aer necesare includ noi conducte de aer cu contrafort, concepute pentru a crește fluxul cu 50%, în timp ce intercoolerele mai mari mențin temperaturile de încărcare a aerului mai reci, păstrând puterea maximă pentru sesiunile cele mai grele și cu temperaturi ridicate când automobilul rulează pe un circuit, de exemplu. Citeşte articolul mai departe pe AutoBlog.MD
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!