(video) VW anunţă că a reuşit să-şi facă cele mai noi motoare diesel mai curate decât oricând. Iată cum i-a reuşit

Twin dosing sau dozarea dublă este numele procesului inovator pe care Volkswagen îl folosește acum pentru a reduce la minimum oxizii de azot din gazul de evacuare generat de motoarele diesel.

Noua generație de propulsoare diesel reduc valorile NOx cu aproximativ 80%.

Foto: autoblog.md

De menţionat că, în timp ce motoarele diesel emit o cantitate mai mică de CO2 decât echivalentul lor pe benzină, ele emit mai mult NOx. Spre deosebire de dioxidul de carbon, anume oxizii de azot sunt mai periculoşi pentru sănătatea omului şi contribuie la formarea smogului sau a ploilor acide.

În timp ce primul vehicul construit folosind o arhitectură electrică se pregătește de lansare pe piaţă (noul ID.3), lucrările de optimizare a motoarelor cu combustie sunt în plină desfășurare. Motivul fiind că, pe lângă modelele toate electrice, Volkswagen va continua să ofere motoare pe benzină și diesel împreună cu vehicule hibride în următorii ani, pentru a răspunde întregii game de cerințe ale clienților. Citeşte articolul mai departe pe AutoBlog.MD


Pub