SEAT şi-a început prezentarea prin a se lăuda cu succesul atins pe piaţa unde îşi desfăşoară cea mai intensă activitate: doar anul trecut vânzările au crescut cu 11%, până la 574.000 de mașini. Succesul a fost obținut prin SUV-urile din gamă, dar totuși Leon a rămas şi este cel mai popular model al mărcii: anul trecut, în jur de 150.900 de oameni au optat pentru unul, iar în cei 20 de ani de istorie Leon a fost comercializat într-un număr de peste 2.2 milioane de exemplare.
Şi iată că acum, a patra generaţie a maşinii, se prezintă după 20 de ani, fiind numit cel mai inovativ, conectat şi sigur automobil pe care l-a făcut SEAT vreodată. Toate acestea au fost posibile datorită unei investiţii de peste 1.1 miliarde de euro în dezvoltarea şi pregătirea producţiei în serie. Citeşte articolul mai departe pe AutoBlog.MD
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!