Maşina a fost arătată cu mare fast în cadrul unui eveniment grandios în care s-a anunţat despre relansarea în forţă a mărcii. Istoric vorbind, sub numele de marcă Hongqi (în traducere „drapelul roşu”, simbolul comunismului şi revoluţiei), considerat a fi „fiul cel mare” a industriei auto chineze, concernul chinez FAW a produs încă din anul 1959 maşini şi limuzine de lux pentru elita conducătoare a Republicii Populare Chineze, respectiv pentru Partidului Comunist chiar până în zilele noastre, dar în urmă cu patru ani s-a decis transformarea Hongqi într-o marcă premium de masă pentru un public chinez bogat.
În această perioadă, patru noi modele au intrat deja pe piața locală (dintre care trei sunt SUV-uri), astfel încât creșterea vânzărilor a fost de-a dreptul uimitoare: dacă mai puțin de 5.000 de mașini au fost vândute în 2017, atunci în 2019 marca a depăşit bariera de 100.000! Noul an calendaristic a fost marcat de debutul celui mai luxos și scump model civil – sedanul Hongqi H9! Citeşte articolul mai departe pe AutoBlog.MD
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!