Dacia luptă pentru a menține prețuri mici, deşi presiunea pe emisii crește. Se anunţă un termen de electrificare a modelelor

Dacia este un succes uriaș în Europa pentru Grupul părinte Renault, deoarece filosofia îi este „valoare pentru bani”.

Cu toate acestea, costul obținerii conformității cu emisiile, în special cu unităţile de propulsie electrificate, ar putea reprezenta o amenințare la profiturile și vânzările mărcii low-cost.

Foto: autoblog.md

Philippe Buros, un veteran al Dacia în România, care este şi președintele Renault Europa, a povestit într-un interviu pentru colegii de la Automotive News Europe despre modul în care Dacia va gestiona această tranziție.

Dacia are nevoie de propulsoare electrificate în Europa pentru a reduce emisiile de CO2, cum veți face acest lucru? În primul rând emisiile noastre de CO2 sunt calculate la nivel global pentru Grupul Renault, inclusiv cele generate de modelele Dacia. Ideea principală de vânzare pentru Dacia este „valoare pentru bani”, şi dacă tot este parte a grupului francez atunci în mod evident va prelua tehnologiile pe care le are Renault în palmares, însă acest lucru se va întâmpla cu o mică întârziere. Citeşte interviul mai departe pe AutoBlog.MD


Pub