(video) Cum sunt asamblate motoarele W12 de 6.0 litri ale Bentley, poate ultimele de felul lor

În timp ce mulți producători auto la nivel mondial, sub presiunea ecologiștilor, au declarat că renunţă la motoarele mari, fie iau serios în considerare această idee, cei de la Bugatti, Rolls-Royce sau Bentley, de exemplu, vor folosi până în ultima clipă posibilă agregate voluminoase şi cu mulţi cilindri.

Foto: digitaltrends.com

În particular, britanicii din Crew, deși acordă o atenție mai mare tehnologiilor hibride decât colegii din Marea Britanie şi Franţa, ei încă nu îndrăznesc să facă astfel de afirmații: motorul W12 de 6.0 litri de marcă este considerat una dintre valorile ideologice ale mărcii.

Spre deosebire de alte motoare, cel al Bentley este format din patru blocuri a câte trei cilindri și, în general, reprezintă combinaţia a două motoare în configurație VR6 cu un unghi foarte mic de dispunere a cilindrilor. O astfel de schemă permite obţinerea unui volum de lucru impresionant în raport cu o dimensiune relativ compactă a întregii unităţi de propulsie. Citeşte continuarea pe AutoBlog.MD


Pub