(video) Funcţia interesantă a agregatelor eTSI de pe noul VW Golf. Iată cât de mult se poate rula cu motorul deconectat

Cea de-a opta generație Volkswagen Golf hatchback a primit tocmai cinci versiuni hibride simultan: de tip mild hybrid numite eTSI şi plug-in hybrid, recunoscute prin insigna eHybrid.

În timp ce ultimele pot rula inclusiv pe bază de energie electrică, una dintre caracteristicile mașinilor cu un sistem electrificat de 48 de volți este posibilitatea de a se deplasa cu motorul oprit complet destul de mult timp.

Foto: autoblog.md

Pentru experiment s-a luat un nou Golf eTSI cu motor de 1.5 litri şi cutie robotizată DSG pentru a testa acest avantaj și a arăta cum funcționează acest sistem pe un drum care permite folosirea lui, de exemplu pe unul care pleacă uşor într-o pantă.

Pe toată durata călătoriei efectuate în cadrul testului (33 de kilometri), aflaţi că pe durata a aproximativ 24% din timp motorul pe benzină era oprit. Cea mai lungă perioadă de mișcare din inerţie, fără pornirea motorului cu combustie, a fost de aproape patru minute (pentru comparaţie, la unele modele Audi mild hybrid de ultimă generaţie acest timp este limitat la 40-60 de secunde). Continuarea pe AutoBlog.MD


Pub