Noul director Philip Morris Moldova, Elena Naumenko: Misiunea noastră rămâne neschimbată

Philip Morris Moldova are un nou director. Conducerea companiei a fost preluată de către Elena Naumenko, care deține o experiență vastă de activitate în cadrul corporației. Elena Naumenko a ocupat poziții cheie în filiala ucraineană a companiei în diverse domenii precum vânzări, afaceri externe, finanțe. Împreună cu echipa Philip Morris Moldova, Elena intenționează să continue cursul asumat de către companie – crearea viitorului fără fum de țigară.

Foto: Philip Morris Moldova

Elena Naumenko a venit la Philip Morris acum unsprezece ani, atunci când activitatea principală a companiei consta în producerea și comercializarea țigaretelor convenționale. În timp, aceasta susține că vectorul companiei s-a schimbat radical.

“În momentul lansării dispozitivului de încălzire a tutunului IQOS, lucrurile au început să se transforme rapid - noi am remodelat, într-un timp record, procesele de lucru existente și am integrat în business noi instrumente, exact ca într-un startup. Noua misiune a adus un suflu nou companiei, care a devenit mai dinamică, mai deschisă și mai creativă. Învățăm să ne auzim consumatorul, adică fumătorii adulți. Vreau să menționez că utilizarea IQOS nu este lipsită total de riscuri, însă pentru fumătorii care de altfel ar continua să fumeze, IQOS reprezintă o alternativă mai bună”, a declarat noul director al Philip Morris Moldova într-un interviu pentru Agenția Infotag.

Elena Naumenko a vorbit și despre prioritățile companiei, care își propune să extindă numărul punctelor de vânzare și de deservire pentru a asigura confortul necesar consumatorilor. Totodată, Naumenko a declarat că utilizatorii IQOS vor continua și după 1 ianuarie să beneficieze de suportul necesar.

„Pentru Philip Morris International este importantă nu doar oferirea unei alternative mai bune fumatului, dar și asigurarea cu servicii de calitate și cu informații necesare despre produs. Din 1 ianuarie, Serviciul Clienți IQOS în continuare este la dispoziția consumatorilor pentru a răspunde la orice întrebare. De asemenea, experții din punctele de vânzare sunt pregătiți să acorde utilizatorilor suportul necesar”.

Citiți interviul integral aici.


Pub