image
Sursa foto: 112.md

Aproape jumătate din apelurile la 112 sunt FALSE; Timpul de intervenție al serviciilor specializate, îngreunat

Din 11.000 apeluri procesate zilnic de operatorii 112, peste 5 000 dintre apeluri sunt abuzive, repetitive sau involuntare și nu constituie urgențe reale, ceea ce îngreunează efectiv timpul de intervenție ale serviciilor specializate în cazurile fatale, ce fac diferența între viaţă şi moarte.

Consolidarea capacităților de reacționare proactivă și intervenție operativă ale Poliției la apelurile de urgență ale cetățenilor – constituie unul din obiectivele Strategiei de dezvoltare a Poliției pentru anii 2016–2020.

Într-un filmuleț, care este parte a campaniei de informare privind obiectivele și realizările Poliției în procesul de reformare, desfășurată de Asociația Promo-LEX în cadrul Proiectului european „Monitorizarea civică a reformei Poliției în Republica Moldova”,putem vedea pe viu cum acționează serviciul național centralizat al apelului 112.

Citeşte mai mult despre

Noutăţile partenerilor

comentarii: