Revista Forbes a publicat topul celor mai vizionate videoclipuri de pe YouTube în acest deceniu

Au rămas doar câteva săptămâni până la sfârșitul lui 2019, dar și a acestui deceniu, iar revista Forbes publică, unul după altul, clasamentele tradiționale de sfârșit de an.

Foto: Captură video

YouTube tocmai a lansat clasamentul celor mai de succes videoclipuri muzicale din acest deceniu și, în timp ce top-ul este dominat de vedete pop din SUA și Marea Britanie, putem observa felul în care s-au schimbat preferințele muzicale în ultimii ani.

Cel mai popular videoclip muzical din acest deceniu este compoziția „Despacito”, a cântărețului puertorican Luis Fonsi și Daddy Yankee, relatează Forbes.

Încă în luna ianuarie 2017 videoclipul a bătut recordul cu 6,558,078,465 de vizualizări pe YouTube.

Pe locul doi s-a poziționat videoclipul melodiei „Shape of You, a britanicului Ed Sheeran (4,517,718,066 de vizualizări), care a fost lansat în ianuarie 2017.

Muzicianul a reușit să includă în acest top două piese. Videoclipul compoziției „Thinking Out Loud” este pe locul 10.

Rapperul american Wiz Khalifa, cu videoclipul „See You Again” (ft. Charlie Puth), care, din aprilie 2015 a fost vizionat de peste 4,320,523,808 ori, s-a plasat pe locul trei.

4. Mark Ronson - „Uptown Funk (ft. Bruno Mars)” - 3,732,564,526 de vizualizări;

5. Psy - “Gangnam Style” - 3,471,161,219 de vizualizări;

6. Justin Bieber - „Sorry” - 3,225,301,301 vizualizări;

7. Maroon 5 - „Sugar” - 3,086,744,534 vizualizări;

8. Katy Perry - „Roar” - 2,968,228,909 de vizualizări;

9. OneRepublic - „Counting Stars” - 2,883,120,697 de vizualizări;

10. Ed Sheeran - „Thinking Out Loud” - 2,864,887,373 de vizualizări.


Pub