Evident prezentarea a fost însoţită de nişte „planuri grandioase”. Autonomia cu un singur plin trebuia să ajungă la aproape 2.000 de kilometri, 364 de stații de alimentare cu hidrogen erau planificate de construit pe teritoriul Statelor Unite, iar clienţii urmau să primească drept bonus alimentare gratuită pentru parcurgerea primilor 1.6 milioane de km. Tot atunci am aflat că pentru 2017 era prevăzută alegerea unui loc pentru aranjarea uzinei de producţie a camionului, iar rețeaua de staţii de alimentare trebuia să apară din 2018.
Toate bine şi frumoase însă nimic nu s-a întâmplat. Timpul a trecut, iar după prototipul lui Nikola One a fost dezvăluit un Nikola Two, un camion prototip similar, dar cu o cabină mai scurtă şi care se dorea a fi o alternativă mai ieftină. Ulterior, în primele zile ale lunii noiembrie din 2018 a fost anunţat camionul fără capotă Nikola Tre, conceput pentru Europa, dar lucrurile tot nu s-au mişcat din loc. Continuarea pe AutoBlog.MD
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!