Noul Audi Q7 TFSI e quattro ascunde sub capotă un motor V6 turbo cu un volum de 3.0 litri, care produce 340 CP şi 450 Nm de cuplu. Acesta este asistat de un motor electric sincron cu magnet permanent (PSM) care generează alţi 94 kW (128 CP) şi 350 Nm. Împreună cu un ambreiaj de separare, agregatul electric cu design compact este integrat în cutia de viteze tiptronic cu opt trepte, prin care transferă puterea totală generată prin sistemul de tracţiune quattro către toate cele patru roţi.
Cutia de viteze mai este echipată cu o pompă electrică de ulei care asigură ungerea în toate stările de funcționare. Iar nucleul tracțiunii integrale permanente quattro este un diferențial central cu reglare pur mecanică, care distribuie cuplul între punțile față și spate la un raport de 40:60 în funcționare normală. Când este necesar, transferă majoritatea cuplului pe axa cu o tracțiune mai bună. Află mai multe detalii şi preţul maşinii, pe AutoBlog.MD
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!