Premiera sa a fost, la acea vreme, un salt tehnologic fără precedent în dezvoltarea motorului și a caroseriei în segmentul superior executiv al Mercedes-Benz. Mai târziu a urmat lansarea în caroserie Break (1985, S 124), Coupe (1987, C 124), sedan cu ampatament alungit (1989, V 124), decapotabilă (1991, A 124) și un șasiu pentru corpuri speciale.
Astăzi, aceste modele, mai ales în caroserie sedan din această generaţie, sunt adevărate maşini de colecţie atractive. Acest lucru este confirmat de ultimele analize, precum şi de studiul „Emerging Classics”, parte a Mercedes-Benz Classic Index (MBC Index) al Historic Automobile Group International (HAGI). De exemplu, versiune 500 E cu motor V8, modelele AMG de top, precum și maşinile cabrio/coupe sunt printre cele mai promițătoare mașini clasice ale brandului german. Citeşte continuarea pe AutoBlog.MD
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!