Software-ul a fost dezvoltat nu numai de Porsche Engineering, dar a fost calibrat și în cadrul unor test drive-uri organizate timp de două ierni. Germanii spun că acesta este potrivit pentru diferite configuraţii de motor, soluţia fiind prevăzută prioritar pentru viitoarele SUV-uri electrice ale companiei.
Imaginaţi-vă o situaţie de care orice şofer are teamă: un drum acoperit cu zăpadă, o curbă surprinzător de strâmtă și abia dacă mai este timp pentru frânare. Cu un vehicul normal, o pierdere periculoasă a controlului este o posibilitate prea reală. Partea din spate se poate balansa înafara drumului, făcând mașina să se rotească și să ajungă într-un final într-un șanț. Cu toate acestea, în testele efectuate de Porsche totul a mers diferit. Citeşte continuarea pe AutoBlog.MD
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!