(foto) Audi a mărit autonomia versiunilor primului său electromobil şi i-a pregătit pachetul S line

Exact după premiera noului e-tron Sportback cu ale sale faruri de nouă generaţie, Audi introduce o actualizare tehnică standard pentru prima sa linie de produse electrice pe roţi. Hardware-ul optimizat al trenului de rulare şi ajustările făcute la capitolul software au dus în cele din urmă la îmbunătățirea eficienței.

Ca urmare, toate versiunile SUV-ului e-tron vor părăsi linia de asamblare cu autonomie extinsă pentru a putea parcurge suplimentar alţi 25 de km! Noile modele sunt disponibile deja acum pentru clienții din Europa.

Foto: autoblog.md

În detalii, Audi anunţă că îmbunătăţirile vor afecta doar modelul în versiune e-tron 55 quattro, a cărui autonomie maximă a fost crescută acum până la 436 de km (e-tron Sportback 55 quattro cu aceeaşi baterie poate merge până la 445 de km). Cifra s-a modificat datorită unui nou tip de mecanisme de frânare, dezvoltatorii reuşind să obţină cu ele reduceri suplimentare a ceea ce este cunoscut sub denumirea de cuplu rezidual. Aceasta se referă la pierderile care apar ca urmare a apropierii etrierilor de discurile de frână.

Unitatea de propulsie a devenit şi ea mai eficientă. În condiții de conducere normală, motorul de pe puntea spate se ocupă standard şi individual de asigurarea mişcării. Mai nou, datorită mai multor optimizări, motorul electric din față este aproape în întregime deconectat de la trenul de rulare și deconectat de la alimentarea cu energie electrică. Află mai multe detalii despre actualizări, dar şi despre preţuri, pe AutoBlog.MD


Pub