În detalii, Audi anunţă că îmbunătăţirile vor afecta doar modelul în versiune e-tron 55 quattro, a cărui autonomie maximă a fost crescută acum până la 436 de km (e-tron Sportback 55 quattro cu aceeaşi baterie poate merge până la 445 de km). Cifra s-a modificat datorită unui nou tip de mecanisme de frânare, dezvoltatorii reuşind să obţină cu ele reduceri suplimentare a ceea ce este cunoscut sub denumirea de cuplu rezidual. Aceasta se referă la pierderile care apar ca urmare a apropierii etrierilor de discurile de frână.
Unitatea de propulsie a devenit şi ea mai eficientă. În condiții de conducere normală, motorul de pe puntea spate se ocupă standard şi individual de asigurarea mişcării. Mai nou, datorită mai multor optimizări, motorul electric din față este aproape în întregime deconectat de la trenul de rulare și deconectat de la alimentarea cu energie electrică. Află mai multe detalii despre actualizări, dar şi despre preţuri, pe AutoBlog.MD
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!