Clientul, pe nume Philip Williams, susţine că burgerul Impossible Whopper a fost preparat pe aceeaşi plită pe care au fost făcuţi şi burgerii din carne și a fost „acoperit cu produse secundare din carne”.
Impossible Whopper este un burger vegetal, iar fast-food-ul american i-a adăugat sloganul: „100% Whopper, 0% Carne”, despre care Williams a spus că este o înşelătorie.
Burger King nu a oferit încă o declaraţie. Dar din informaţiile pe care le au afişate pe site-ul oficial şi din declaraţiile pe care le-a oferit un purtător de cuvânt al Impossible Foods, de la care Burger King face aprovizionarea, clienţii au opţiunea de a solicita ca burgerii lor să fie preparaţi într-un cuptor cu microunde şi nu pe grătar.
Philip Williams a intentat procesul la un tribunal din Miami şi a declarat că lanţul de magazine fast-food, Burger King, nu specifică în mod clar modul în care sunt preparaţi burgerii vegani. Williams a mai spus că doreşte despăgubiri pentru toţi clienţii din Statele Unite care au cumpărat Impossible Whopper şi să fie clarificată situaţia preparării burgerilor vegani pe grătare separate.
Impossible Whopper a fost vândut prima dată în Suedia în luna mai, iar din luna august a ajuns şi în magazinele din America în luna august. De la începutul acestei lunii, lanțul de restaurante fast-food vinde burgerul vegan în 25 de ţări europene.
Conform prețurilor sugerate de Burger King, preparatul vegan costă cu aproximativ un dolar mai mult decât burgerul obișnuit, din carne.
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!