(foto) Studenții de la Comunicare și Relații Publice au „spălat” greșelile gramaticale din publicitatea autohtonă

maiiin

Tradițional, studenții anului III ai Facultății de Jurnalism și Științe ale Comunicării, specialitatea „Comunicare și Relații publice”, au organizat „Spălătoria publicitară”. Aflat la cea de-a IX-a ediție, evenimentul are scopul de a informa publicul larg despre publicitatea cu greșeli atât gramaticale, cât și de design.

„Este o tradiție deja, ca studenții de la «Comunicare și Relații publice» să facă astfel de evenimente, ele sunt foarte importante atât pentru piața muncii, cât și pentru cei ce astăzi își fac studiile la facultatea noastră, în vederea evitării greșelilor deja comise”, a spus Georgeta Stepanov, decana Facultății de Jurnalism și Științe ale Comunicării.

Tinerii, timp de câteva luni, au selectat exemple de publicități greșite, ca astăzi, 21 noiembrie, să le prezinte tuturor colegilor săi. Astfel, tinerii își propun să promoveze publicitatea de calitate.

„Vrem să informăm publicul despre publicitatea cu greșeli, cea care nu este una deloc bună, dar și despre publicitatea de calitate, pe care o promovăm mai ales în rândul viitorilor specialiști”, a menționat Daniela Gligor, studentă la specialitatea „Comunicare și Relații publice”.

Vedeți mai jos cum s-a desfășurat evenimentul.

75580487_430843614297693_2126790774740746240_n

76261987_584519319019701_5749164426955587584_n

maiiin

main

photo_2019-11-21_10-09-09

photo_2019-11-21_10-09-10

photo_2019-11-21_10-09-12

photo_2019-11-21_10-09-13

photo_2019-11-21_10-09-15

photo_2019-11-21_10-09-16

photo_2019-11-21_10-09-18

photo_2019-11-21_10-09-19

photo_2019-11-21_10-09-20

photo_2019-11-21_10-09-22

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Autoare:Iulia Vrabie
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente