Denumirea Elva comemorează renumitul M1A proiectat de Bruce McLaren și modelele de curse McLaren-Elva M1A [Mk I], M1B [Mk II] și M1C [Mk III] din anii ’60 ai secolului trecut. Produse ca versiuni „ale clienților” ale inovatoarelor și interesantelor mașini de curse McLaren Group 7, modelele sportive McLaren-Elva au întruchipat multe dintre principiile de proiectare și inginerie de pionierat care sunt părţi integrante pentru automobilele stradale produse astăzi.
Noul McLaren Elva este roadster feroce cu doar două locuri, cu un şasiu şi o caroserie unică din fibră de carbon (uşi cu funcţie de firmă Dihedral pentru operare), dar fără acoperiș, fără parbriz și fără geamuri laterale, cu scaune unice din fibră de carbon şi mecanisme carbo-ceramice eficiente (fiecare disc măsoară 390 mm şi conţine pistoane din titan în etriere care au permis economisirea a încă un 1 kg comparativ cu cele de pe Senna). Află ce alte dotări interesante mai mare, din articolul complet de pe AutoBlog.MD
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!