Compania rusă Aeroflot a sancționat dur un pasager care s-a îmbarcat la bord cu o pisică prea... mare

Compania rusă Aeroflot a sancționat un pasager care a încălcat intenționat regulile de transport a animalelor, prin excluderea acestuia din programul de loialitate „Aeroflot Bonus”, ceea ce i-a anulat cele 370 de mii de mile acumulate din puncte de loialitate.

Foto: Mikhail Galin/Facebook

Motivul sancțiunii este faptul că pasagerul, Mihail Galin din Vladivostok, Rusia, a reușit să se îmbarce cu o pisică prea grea într-un avion al companiei aeriene Aeroflot de pe cursa Riga-Moscova-Vladivostok, după ce a înlocuit-o în timpul controalelor de îmbarcare cu un alt animal.

Greutatea lui Victor, motanul său, era de peste 10 kilograme, o greutate neautorizată în cabină, în condiţiile în care limita la Aeroflot este de 8 kg, a explicat tânărul, care a decis să pună în aplicare o strategie prin care să ocolească interdicțiile Aeroflot.

Pentru că nu putea să-şi abandoneze pisica, Galin a amânat plecarea din Moscova şi a început să caute o „pisică similară, dar mai uşoară”. A doua zi s-a întors la aeroport „cu pisica, cu dublura acesteia şi cu proprietarii” şi a reuşit să îşi facă check-in-ul la clasa business cu pisica sa, după ce prezentase dublura la îmbarcare.

Pe Facebook, tânărul a postat o poză în compania lui Victor, instalat confortabil în avion, cu un pahar de şampanie alături.

Însă o angajată mai exigentă a companiei Aeroflot nu a apreciat eforturile tânărului şi, după ce a verificat imaginile de pe camerele de supraveghere, a dovedit că Victor a fost înlocuit în timpul îmbarcării „cu un animal similar, cu o greutate de 7 kg”.

Drept urmare, Aeroflot a luat decizia de a-l elimina pe tânăr din programul său de loialitate, anulându-i toate milele oferite ca bonus din cele peste 300 de călătorii ale tânărului, care, potrivit profilului său de Facebook, este un călător pasionat, presa rusă susţinând că acesta adunase 370 000 de mile, echivalentul unor zboruri în valoare de mii de euro.


Pub