Atelierul care se pregăteşte să facă noul BMW X7 mai puternic decât Lamborghini Urus, chiar dacă nu are o versiune M pură

Atelierul german de tuning LUMMA Design pregăteşte un program de individualizare pentru marele SUV din gama BMW. Prin proiectul numit CLR X7, compania intenționează să devină probabil prima care va reuşi să lanseze un nou bodykit pentru X7, unul care va fi disponibil de la mijlocul anului viitor.

Dezvoltarea programului este deja în plină desfășurare, iar primele imagini digitale cu noul look au fost deja făcute publice.

Pentru a răspunde cerințelor ridicate privind aspectul și aerodinamica, designerii cu experienţă au reproiectat complet partea frontală a maşinii, desemnat de BMW ca fiind un Sports Activity Vehicle. Prize de aer mai mari în combinaţie cu un nou splitter fac din faţa automobilului să arate mult mai dinamic, iar în combinație şi cu o capotă nouă complet din fibră de carbon, toate împreună asigură optimizat alimentarea cu aer rece a compartimentul motorului.

Dar nu numai partea frontală va primi un makeover: bosajele noi, care vor adăuga câte 50 de milimetri pe fiecare parte laterală sunt responsabile pentru a crea impresia unei corp mai lat.

De asemenea, pentru a reduce forțele de ascensiune de pe puntea spate, tehnicienii LUMMA au dezvoltat noi componente aerodinamice, cum ar fi buza-spoiler de pe hayon şi spoilerul de pe acoperiş, ambele din fibră de carbon. Într-un final, o nouă bară de protecţie posterioară cu un difuzor integrat completează aspectul general impresionant.

Vezi neapărat: (video) Test Drive: Am condus noul BMW X7 M50d

Noul aranjament în partea posterioară a acestui SUV a făcut loc şi pentru un nou sistem sport de evacuare a gazelor de eşapament, din oţel inoxidabil, care se face văzut, dar şi auzit prin patru terminaţii care au fiecare câte 100 de mm în diametru.

La fel la capitol tehnic se va lucra şi sub capotă, inclusiv din punct de vedere a optimizării electronice, pentru ca în combinaţie cu noul eşapament, modelul X7 50i (V8 twin-turbo de 4.4 litri pe benzină, 462 CP/650 Nm, 0-100 în 5.4 s) să producă circa 680 de CP. Impulsul de putere va face această maşină grea mai sprintenă, iar limitatorul de viteză ar putea fi mutat de la 250 de km/h.

Vezi şi: (foto) LUMMA Design consideră că noul G-Class trebuie să aibă şase terminaţii de eşapament în loc de patru

Atât din punct de vedere tehnic, cât și vizual, combinația jantă-anvelopă a fost perfect corelată cu puterea crescută și cu corpul lărgit. Modelul LUMMA CLR 24 RS de jante din aliaj, care măsoară 10×24 inci pe puntea față și 13×24 inci pe puntea spate vor fi garanția pentru o capacitate de încărcare excelentă și de stabilitate, păstrând în același timp greutatea nesuspendată la un nivel minim.

Pentru aderenţă maximă, jantele vor fi “îmbrăcate) în anvelope ultra performante care au o lăţime de 295 și 355 mm respectiv. Puțin mai mici, dar nu mai puțin de impresionante, sunt jantele de 23 de inci de model LUMMA LR. Acestea sunt confecţionate din aluminiu şi au nevoie de distanţiere când se instalează pentru a corespunde cu noua lăţime a caroserie.

Specialiştii de la LUMMA Design mai spun că şi interiorul în pot transforma, însă aici totul va depinde de gustul individual al fiecărui client în parte.

Vezi şi: (foto) Accesorii BMW M Performance Parts sunt deja gata pentru noile X5 M, X6, X6 M şi X7

Cmentariile sunt închise

http://sisfora.pekalongankab.go.id/assets/laporan/ https://jdih.sumbawakab.go.id/ https://perpus.pn-wates.go.id/ https://siat.unpad.ac.id/eoffice2020/uploads/