VW anunţă rebranding-ul diviziei sportive R, noul său logo şi debutul primului model cu el

Urmând paşii făcuţi de compania-mamă, divizia sportivă a VW a anunțat la fel o foaie de parcurs actualizată, dar şi un nou logo!

Foto: autoblog.md

Amintim că brandul de casă Volkswagen R GmbH a fost înființat în 2002 și este angajat în dezvoltarea de versiuni sportive R, dar şi a unora pseudo-sportive R-line care combină un look mai agresiv cu dotările standard, a unor modele de serie care se vând în masă. Alături de modelul Golf R care există deja de patru generaţii, sub această aripă au mai apărut maşini ca: Passat R36, Touareg R50, Scirocco R, Golf R Convertible, Golf R Variant şi cel mai nou T-Roc R.

În toți acești ani, divizia sportivă a folosit drept emblemă o literă R stilizată. Acest concept nu s-a mai schimbat, dar până acum. Centrul de design corporativ l-a reîmprospătat şi acum pare mai dinamic decât cel precedent. Continuarea pe AutoBlog.MD


Pub