Amintim că brandul de casă Volkswagen R GmbH a fost înființat în 2002 și este angajat în dezvoltarea de versiuni sportive R, dar şi a unora pseudo-sportive R-line care combină un look mai agresiv cu dotările standard, a unor modele de serie care se vând în masă. Alături de modelul Golf R care există deja de patru generaţii, sub această aripă au mai apărut maşini ca: Passat R36, Touareg R50, Scirocco R, Golf R Convertible, Golf R Variant şi cel mai nou T-Roc R.
În toți acești ani, divizia sportivă a folosit drept emblemă o literă R stilizată. Acest concept nu s-a mai schimbat, dar până acum. Centrul de design corporativ l-a reîmprospătat şi acum pare mai dinamic decât cel precedent. Continuarea pe AutoBlog.MD
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!