VW AG îşi doreşte să facă din SEAT un concurent pentru Alfa Romeo şi Mazda, iar din Skoda pentru Hyundai şi Dacia

Concernul german Volkswagen va încerca din nou să-și repoziționeze mărcile auto care produc maşini în masă pentru a nu mai concura una cu alta. O reformă va afecta în principal SEAT şi Skoda!

Foto: irishtimes.com

Unificarea platformelor și standardizarea producției permit companiilor auto să economisească bani, dar, în mod inevitabil, duc la asemănarea produselor fabricate. Grupul Volkswagen, care deține o duzină de branduri auto producătoare de maşini pentru transportul de pasageri (Audi, Bentley, Bugatti, CUPRA, Jetta (brand nou în China), Lamborghini, Porsche, SEAT, Skoda, VW), simte în mod evident acest efect secundar deosebit de acut și, din când în când, conducerea de sus întreprinde măsuri pentru a elimina concurenţa pe interior.

Chiar şi pe timpurile când concernul german se afla sub conducerea regretatului Ferdinand Piëch, s-a încercat ca marca SEAT să fie făcută una mai emoţională, egal la egal cu expresia pe care o redă Alfa Romeo (cea pe care Piëch visa să o cumpere), însă SEAT încă nu se deosebeşte prea mult de Skoda şi VW în materie de design, în timp ce la capitol tehnic chiar deloc. Citeşte continuarea pe AutoBlog.MD


Pub