(video) O investiție la 360° - primele două magazine Kaufland și-au deschis oficial ușile

Numărătoarea inversă a luat sfârșit! Primele două magazine Kaufland și-au deschis oficial ușile pentru clienții săi din Republica Moldova. Astfel mii de chișinăueni își vor putea face zilnic cumpărăturile în cele mai moderne, colorate și luminoase magazine Kaufland, unde calitatea, prospețimea și varitatea produselor sunt principalele priorități. Magazinele sunt situate în sectorul sectorul Botanica, pe strada Decebal 99/2 și în sectorul Ciocana, pe strada Mircea cel Bătrân 25/1.

„Vreau să vă spun că pe mine mă leagă de Republica Moldova trei istorii de dragoste. Prima este dragostea pentru soția mea, care este din RM. A doua – pentru proiectul Kaufland, pe care îl dezvoltăm aici. Și a treia, dar nu și cea din urmă, pentru oamenii buni din această țară”, menționează Marco Hößl, CEO Kaufland România și Republica Moldova.

Odată cu deschiderea celor 2 magazine au fost create peste 750 de locuri de muncă. Kaufland Moldova își așteaptă clienții cu o gamă largă de produse din care peste 3200 de produse autohtone.Totodată, la vitrinele magazinelor Kaufland clienții vor găsi prăjituri și panificație proaspătă, carne de porc, pui refrigerat, pește proaspăt, mâncare gătită și alte zeci de produse sută la sută autohtone.

Începând din anul 2016, Kaufland a investit peste 85 de milioane de euro pentru dezvoltarea companiei în Republica Moldova.

„Am investit nu doar în infrastructura magazinelor, dar și în oamenii buni pe care îi vedeți angajați la Kaufland. Am investit în proiectele de responsabilitate socială și în dezvoltarea relațiilor cu producătorii locali. Iar ceea ce vedeți astăzi este rezultatul muncii acestor ani”, spune Cristina Aramă, PR Manager Kaufland Moldova.

Reprezentanții Kaufland asigură că deja șase companii au fost certificate la nivel european în cadrul programului Global Gap, iar în ultimele trei săptămâni au fost exportate 300 de tone de fructe din Republica Moldova.

„Pentru noi este o dovadă că Acordul de Asociere care-l avem între UE și Republica Moldova, precum și Acordul de Liber Schimb, sunt instrumentele potrivite pentru a contribui la dezvoltarea Republicii Moldova și la o cooperare economică mai strânsă”, declară ambasadorul UE la Chișinău, Peter Michalko.

Magazinele Kaufland oferă o gamă largă de produse la cel mai bun raport calitate-preț pentru clienții din Republica Moldova. Printre raioanele disponibile se numără cele de legume-fructe, vitrină cu servire asistată, brutărie, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.

Cumpărătorii Kaufland vor fi surprinși de vitrina cu servire asistată ce are o lungime de 48 de metri, cea mai mare din toate magazinele Kaufland din lume.

În premieră pentru Republica Moldova, magazinele sunt dotate cu aparate de reciclare pentru trei tipuri de ambalaje: PET-uri, sticlă și doze de aluminiu. O supriză pentru clienți este că după reciclarea ambalajelor, vor fi recompensați cu un voucher de reducere ce poate fi folosit pentru anumite produse din cadrul promoțiilor din ambele magazine.

De asemenea, fiecare magazin este dotat cu stații de încărcare pentru automobilele electrice și rastele pentru biciclete.

Clienții au venit pentru cumpătături la magazinele Kaufland în primele ore ale dimineții, iar așteptările au fost bine apreciate.

„Sunt satisfăcută absolut de tot, în felul cum este aranjat, deservirea. Neapărat voi reveni la magazinele Kaufland. Prețurile sunt diferite spre deosebire de alte magazine, mult mai mici”, spune o cumpărătoare.

Este foarte bine și un asortiment foarte mare. Sunt multe locuri de parcare, într-o zonă accesibilă. Suntem foarte bucuroși. Prețurile sunt foarte bune”, zice un alt cumpărător.

Reprezentanții Kaufland și-au propus deschiderea a 20 de magazine în întreaga țară și construcția unui centru logistic propriu în decursul următorilor 10 ani.

Rețeaua de magazine Kaufland, având sediul în Neckarsulm, Germania, este o filială a grupului Schwarz, al patrulea cel mai mare retailer din lume. Kaufland este una dintre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine și mai mult de 132.000 de angajați în opt țări.


Pub