(video) FRANKFURT 2019: Premieră europeană – Ediţia limitată Hyundai i30 N Project C

Hatchback-ul fierbinte Hyundai i30 N a primit o primă versiune specială. Se numeşte Project C, a fost prezentată la Frankfurt Motor Show şi va exista doar în Europa şi doar în 600 de exemplare (500 în Germania şi restul pe alte pieţe). Prin ce va încerca să impresioneze acest model?

https://www.youtube.com/watch?v=n6QW89xgoig

Vezi şi: (foto) FRANKFURT 2019: Premieră mondială – Noul Hyundai 45 EV Concept

Prin fibră de carbon în primul rând! Noul Hyundai i30 N Project C a devenit primul model de serie al companiei care foloseşte componente din acest material uşor şi atrăgător din punct de vedere estetic. De fapt, de la cuvântul “carbon” s-a și format denumirea Project C. Deși, există şi o alternativă: este o referință la segmentul Area C al circuitului de teste al Hyundai din Namyang, Coreea de Sud, acolo unde sunt conduse cele mai performante modele ale mărcii.

Aşadar, pe acest automobil, din fibră de carbon lucioasă este făcută integral capota, splitter-ul frontal, difuzorul din bara de protecţie posterioară, pragurile laterale, precum şi carcasele posterioare ale scaunelor sport marca Sabelt. În plus, articulaţiile de la butucii roţilor spate au fost înlocuite cu unele din aluminiu în loc de oţel.

Jantele de 19 inci forjate, marca OZ, au permis reducerea greutăţii cu 22 de kg. Cu toate acestea anunţate, în total, spre deosebire de un i30 N, versiunea Project C este mai uşoară cu 50 de kg.

Vezi şi: (foto) PARIS 2018: Hyundai a prezentat un pachet de opţiuni pentru modelul sport i30 N

Modelului i-a fost recalibrată şi suspensia, care are acum arcuri mai scurte, dar şi mai rigide. Instalarea lor a permis reducerea gărzii la sol cu alţi 6 mm. Luând în considerare şi “dieta” la care a fost supus acest i30, centrul său de greutate a coborât la fel cu alţi 8.8 mm.

Cei de la Hyundai mai spun că au modificat şi setările modurilor de rulare, deşi sub capotă stă acelaşi T-GDI de 2.0 litri turbo, care produce 275 CP şi 378 Nm de cuplu cu funcţie Overboost şi care este cuplat la o cutie de viteze mecanică cu şase trepte. Tracţiunea a rămas pe puntea din faţă.

Timpul necesar sprintului 0-100 de km/h a fost redus de la 6.1 la 6.0 secunde. Viteza maximă este limitată la 250 de km/h.

Din punct de vedere estetic, maşinile vor fi oferite într-o culoare dark matte grey pentru caroserie. Un contrast va fi asigurat pe de o parte de părţile din fibră de carbon, iar pe de alta de inserţii de culoare portocalie (inclusiv etrierele frânelor).

În interior, Alcantara se găseşte pe volan, husa levierului cutiei de viteze, maneta frânei de mână şi scaunele cu suporturi laterale pronunţate. Însuşi levierul cutiei de viteze este făcut din aluminiu sub forma unui piston. Alte accente şi butoane de pe volan sunt scoase în evidenţă prin culoarea Deep Orange, cea folosită şi la exterior. Iar pe bord, în faţa pasagerului din dreapta, se va găsi o insignă cu numărul de ordine xxx/600.

Preţul de start al modelului în Germania este de 43.000 de euro.

Vezi şi: (video) FRANKFURT 2019: Premieră mondială – Hyundai Motorsport a prezentat Veloster N ETCR

GALERIE FOTO:

Cmentariile sunt închise

http://sisfora.pekalongankab.go.id/assets/laporan/ https://jdih.sumbawakab.go.id/ https://perpus.pn-wates.go.id/ https://siat.unpad.ac.id/eoffice2020/uploads/