(foto) Noul Land Rover Defender, complet deconspirat! Primele detalii pe care trebuie să le cunoşti

Doar o zi ne mai desparte de premiera noului Land Rover Defender. Până atunci, marca britanică ne mai prezintă un teaser cu maşina care se îndreaptă spre Salonul Auto de la Frankfurt şi tot în spaţiul online au apărut imagini cu designul SUV-ului complet deconspirat.

Putem vedea acum formele exterioare şi cele interioare ale modelului datorită unui articol care va apărea într-o revistă sud-africană specializată pe vehicule off-road, număr care va fi scos în vânzare abia în octombrie. Din acesta putem observa pentru prima dată designul părţii posterioare cu un design nou al stopurilor. De asemenea, avem confirmarea că fiecare maşină va o husă cu o roată de rezervă prinsă de uşa portbagajului care se deschide orizontal.

Modelul Defender 110 cu cinci uşi este cel care va apărea pe piaţă primul şi de aceea anume el este descris aici. Noua generaţie este construită pe baza unei noi platforme monococă numită D7X, nouă în proporţie de 95% şi care poate include o suspensie complet independentă pe bază de perne de aer sau arcuri obişnuite.

Garda sa la sol măsoară 291 de mm, unghiul său de apropiere este de 38 de grade, cel de atac constituie 40 de grade, iar cel de degajare – 20 de grade. Poate rula prin vaduri de apă cu o înălţime de 900 de mm!

Posibilitățile în off-road vor putea fi asigurate printr-un sistem Terrain Response 2 configurabil cu o nouă funcţie Wade. Sistemul de tracţiune integrală este unul permanent şi funcţionează alături de o cutie de viteze proprie cu două trepte. Un diferenţial central vine standard, iar unul spate activ este opţional. Maşina mai este dotată cu sistem ClearSight Ground View prin care şoferul poate vedea drumul “prin capotă”.

Din start se va oferi un motor pe benzină de 3.0 litri şi cu şase cilindri în linie (versiunea P400), cu 400 CP/550 Nm, dar şi un turbo diesel de 2.0 litri (D240) cu 240 CP/420 Nm. Dedesubtul SUV-ului este perfect plat, inclusiv pentru a reduce consumul de combustibil. Sarcina utilă declarată este de 900 de kg, alte până la 300 de kg pot fi transportate pe acoperiş, iar capacitatea de tractare se ridică la 3.720 de kg.

Designul interior, în particular al planşei de bord, îl puteţi vedea mai detaliat în acest articol. Aflăm că noul Defender debutează şi cu un nou sistem multimedia numit Pivi Pro.

Modelul 110 va putea avea cinci, şase sau 5+2 scaune, în timp ce volumul total pentru bagaje se poate ridica la 2.380 de litri cu ultimele două rânduri rabatate. Modelul 90 va putea avea până la şase locuri, cu trei pe primul rând (!), acesta fiind şi motivul pentru care levierul cutiei de viteze a fost ridicat pe planşa de bord.

Nivele de echipare vor exista patru: S, SE, HSE şi cel de top Defender X. În primul an de producţie va exista şi un Defender First Edition pe piaţă. Nivelele de echipare vor putea fi combinate cu patru pachete de accesorii: Explorer, Adventure, Country şi Urban.

Cmentariile sunt închise