(video) Polestar şi-a deschis prima uzină ultra modernă şi a început producţia de maşini

Polestar, proaspăta marcă de performanță electrică, şi-a deschis acum câteva ore aşa după cum a promis prima sa uzină producătoare de maşini, fiind marcată astfel o piatră de hotar cheie pentru compania auto aflată într-o creștere rapidă.

Polestar anunță, de asemenea, că a primit în context calificativul World Manufacturers Identification — WMI, care oficiază marca ca o companie auto independentă şi că fiecare produs va avea un cod VIN.

Noul centru de productie Polestar din Chengdu, China, stabilește o nouă referință în industria de fabricare a vehiculelor electrice și va produce iniţial modelul Polestar 1 – un coupe exclusiv cu un corp realizat în mare parte din fibră de carbon şi cu sistem de propulsie hibrid. Acolo vor fi produse automobile atât pentru piaţa locală, cât şi pentru piețele de export la nivel mondial, iar primele livrări către clienți sunt așteptate înainte de sfârșitul anului 2019.

Polestar 1, care se mândrește cu 600 CP și 1.000 Nm de cuplu, devine cel mai premium vehicul nou electrificat care va fi fabricat în China – cea mai mare piață de EV-uri din lume. Inaugurarea uzinei subliniază industrializarea matură a statului asiatic, o reputație mai bună pentru producția de calitate și, în mod crucial, accesul la competențele potrivite.

Măiestria de top și integrarea tehnologiei digitale high-tech coagulează în producţia lui Polestar 1. Compania afirmă că procesul este supravegheat de auditori de control ai calității foarte instruiți, care, cu un minim de 10 ani de experiență, aplică unele dintre cele mai stricte proceduri de monitorizare și evaluare din industrie.

Centrul de producție al Polestar își propune să fie unul dintre cele mai responsabile din punct de vedere ecologic printre toate cele producătoare de maşini din China. În conformitate cu aceste ambiții, fiind de așteptat să se întâmple mai târziu în 2019, uzina a fost concepută cu scopul de a atinge statutul Gold în ratingul LEED recunoscut la nivel global (Leadership in Energy and Environmental Design).

Proiectată de o companie de arhitectură și design cu renume international, Snøhetta, noua uzină din Chengdu încorporează şi un centru de experiență pentru clienți, inclusiv o pistă de testare şi un atrium acoperit cu sticlă, care oferă o privelişte panoramică peste podeaua clădirii.

Capacitatea noii uzine este de 5.000 de exemplare Polestar 1 anual, însă în primii trei ani de producţie vor fi asamblate doar 1.500 de maşini. Producţia de Polestar 2 va urma în Luqiao, China, la începutul anului 2020.

GALERIE FOTO:

Cmentariile sunt închise