(foto) VW anunţă un rebranding global şi schimbarea logoului. Va fi 2D şi în mai multe culori

Marca Volkswagen a anunţat ce va prezenta la Salonul Auto de la Frankfurt care se va desfăşura deja peste câteva zile. În acest an va sărbători acasă două premiere mondiale importante.

În centrul atenţiei va fi scos primul electromobil de serie, noul ID.3, dar şi alte două lucruri: noul logo şi noul său design de brand sub motoul „New Volkswagen”.

Foto: autoblog.md

După Beetle și Golf, ID. 3 va introduce VW într-o nouă eră – electrică, complet conectată și fără emisii de carbon. Transformarea strategică cu o reorientare a conținutului și a produselor durabile, inițiată cu aproape 4 ani în urmă, va deveni acum vizibilă cu noul design de brand. Prezentarea va pune accent pe conexiunea VW cu tineretul, digitalizarea şi conectivitatea.

Simbolul și marca comercială vor fi noul logo. Acesta va fi mai modern, mai clar și mai simplu. Logo-ul va fi redus la elementele sale esențiale și prezentate cu un design nou, care este plat și bidimensional. Astfel, va putea fi utilizat într-un mod mai flexibil şi deosebit de recunoscut în mass-media digitală. Toate se aplică de asemenea noilor semne ale brandului cum ar fi pictograme, tipografie, culori sau machete. Vezi cum arată în articolul complet de pe AutoBlog.MD


Pub