După Beetle și Golf, ID. 3 va introduce VW într-o nouă eră – electrică, complet conectată și fără emisii de carbon. Transformarea strategică cu o reorientare a conținutului și a produselor durabile, inițiată cu aproape 4 ani în urmă, va deveni acum vizibilă cu noul design de brand. Prezentarea va pune accent pe conexiunea VW cu tineretul, digitalizarea şi conectivitatea.
Simbolul și marca comercială vor fi noul logo. Acesta va fi mai modern, mai clar și mai simplu. Logo-ul va fi redus la elementele sale esențiale și prezentate cu un design nou, care este plat și bidimensional. Astfel, va putea fi utilizat într-un mod mai flexibil şi deosebit de recunoscut în mass-media digitală. Toate se aplică de asemenea noilor semne ale brandului cum ar fi pictograme, tipografie, culori sau machete. Vezi cum arată în articolul complet de pe AutoBlog.MD
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!