„Scopul primordial al acestor filmări este de a identifica problemele cu care se confruntă conducătorii troleibuzelor, ambuteiaje, șoferi care parchează neregulamentar în stații și alte situații care duc la perturbări în orarul de circulație a troleibuzelor”, susține RTEC.
De menționat de la data de 3 aprilie, pasagerii care călătoresc cu transportul electric municipal pot sesiza on-line problemele apărute vizavi de prestarea serviciului pe durata călătoriei, iar administrația/angajații Î.M. „Regia Transport Electric" (RTEC) preluează datele în timp real, pentru soluționare promptă.
După scanarea QR codului, se face o redirecționare către un document Google docs (formular Google), unde se completează: numărul unității de transport, ora și problema enunțată. Sesizarea se transmite direct către RTEC pentru procesare.
Pasagerii, dar și angajații RTEC (șoferi, taxatori) pot informa despre probleme privind respectarea graficului de către troleibuze, diverse incidente cu implicarea personalului, accidente rutiere etc. Autorul petiției se poate legitima: indicând numele, prenumele sau poate rămâne anonim.
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!