Documentul are drept scop asigurarea reflectării echitabile, echilibrate şi imparţiale a campaniei electorale la alegerile parlamentare noi din 20 octombrie curent, de către instituțiile mass-media, promovarea libertăţii de exprimare şi pluralismului politic, stabilirea unor norme obligatorii pentru aplicarea acestor principii de către furnizorii de servicii media, pe de o parte, şi concurenţi electorali, pe de altă parte.
Totodată, Regulamentul stabilește modul de oferire a timpilor de antenă pentru publicitate electorală, organizarea dezbaterilor electorale şi principiile de reflectare a campaniei electorale în instituţiile audiovizualului, presa scrisă, internet şi telefonie mobilă.
Potrivit documentului aprobat de CEC, fiecare furnizor de servicii media care decide să se implice în reflectarea campaniei electorale trebuie să depună la Consiliul Audiovizualului, în termen de 7 zile de la aprobarea regulamentului, o declaraţie privind politica editorială pentru campania electorală.
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!