(foto) Update pentru noul BMW 530e: Acum mai autonom, dar şi cu tracţiune integrală

Modelul de nouă generaţie BMW 530e a devenit mai atrăgător pentru clienţii care doresc să beneficieze cât mai mult de la un automobil plug-in hybrid. Producătorul i-a sporit autonomia, l-a făcut să consume mai puţin în regim mixt şi opţional i-a adăugat sistemul inteligent de tracţiune integrală pentru cei care au nevoie de unul.

Fiind utilizată acum cea mai recentă tehnologie de celule pentru baterii, autonomia modelului a crescut de la cel mult 50 la 61-66 de kilometri (55-58 pentru modelul xDrive). În plus, cu tehnologia BMW eDrive de ultimă generație s-a putut reduce atât consumul combinat de combustibil, cât și nivelurile de emisii de CO2 cu peste 20%: de la 1.8 la 1.6 litri la 100 kilometri, precum și de la 41 la 36 grame pe kilometru.

Consumul combinat de energie al unui sedan BMW 530e este acum de 13.6 în loc de 14.5 kWh la 100 de km parcurşi. S-a datorat acest lucru inclusiv noului set de acumulatori litiu-ion care au o capacitate de 12 în loc de 9.2 kWh. Bateria este localizată compact sub bancheta din spate, astfel încât volumul portbagajului a fost afectat într-un mod infim. Atât pe maşina cu tracţiune faţă, cât şi pe cea cu tracţiune integrală, cifra constituie 410 litri.

Noua baterie de înaltă tensiune poate fi încărcată atât de la prize convenționale de uz casnic, utilizând cablul de încărcare a echipamentului standard (în mai puţin de şase ore), cât şi de la un BMW i Wallbox opţional, operațiunea durând doar trei ore şi 35 de minute. Portul de încărcare se află sub un panou din preajma aripii stânga a sedanului.

Vezi neapărat: (video) Test Drive: BMW Seria 5, Seria 7, X5 iPerformance

Sub capotă nu s-a intervenit. Sistemul de propulsie hibrid este compus dintr-un benzinar cu patru cilindri şi un volum de 2.0 litri, cu tehnologie TwinPower Turbo, care produce 184 de CP. Alături de acesta mai funcţionează un agregat electric ce este integrat în cutia de viteze Steptronic cu opt trepte şi generează alţi 113 CP. Puterea combinată a sistemului este de 252 CP şi 420 Nm de cuplu, cifre care asigură o acceleraţie 0-100 de km/h în 6.1 secunde (6.2 cu xDrive), în timp ce viteza maximă de rulare poate constitui 235 km/h.

În mod standard AUTO eDRIVE şi doar cu energie electrică se poate deplasa cu maxim 110 km/h, însă dacă este ales modul MAX eDRIVE atunci limita este împinsă la 140 km/h. Standard în echipare mai este inclus un sistem de protecţie acustică a pietonilor: până la o viteză de 30 de km/h automobilul emite un sunet specific auzit în mediul înconjurător dacă proprietarul alege să ruleze doar cu energie electrică.

Modelele BMW 530e Sedan și BMW 530e xDrive au mai primit un sistem auxiliar de climatizare. Interiorul poate fi pre-condiționat de la distanță prin intermediul BMW Connected folosind un smartphone. În plus, aproape întreaga gamă de echipamente opționale pentru sedanul Seria 5 este disponibilă şi pentru modelele plug-in hybrid. Oferta variază de la suspensie adaptivă și jante din aliaj ușor în dimensiuni de la 17-20 inci la echipamente opționale deosebit de elegante și de înaltă calitate de la BMW Individual, dar şi sisteme de asistență pentru șofer.

Sedan-urile actualizate pot fi comandate şi în ţara noastră. Preţurile de start nu au fost deocamdată anunţate.

Vezi şi: Cel mai ieftin BMW X5 nou poate fi comandat în Moldova, alături de cel mai scump şi cel plug-in hybrid

Specificaţii detaliate:

Cmentariile sunt închise

http://sisfora.pekalongankab.go.id/assets/laporan/ https://jdih.sumbawakab.go.id/ https://perpus.pn-wates.go.id/ https://siat.unpad.ac.id/eoffice2020/uploads/