Caracal. Explicațiile polițistului care a preluat apelul Alexandrei la 112: „Nu am grăbit-o, dar avem un timp limitat și sunt singur pe tură”

Viorel Florescu, poliţistul care a preluat apelurile Alexandrei la 112, a explicat de ce i-a cerut Alexandrei, una din victimele în cazul Caracal, să nu mai țină linia ocupată. Polițistul spune că cei care preiau apelurile de la STS (Serviciul de Telecomunicații Speciale) au un timp limitat în care trebuie să-și dea seama de natura urgenței. Mai mult, agentul spune că era singur pe tură în acel moment, transmite libertatea.ro.

Foto: Romania Insider

„De ce zic timp disponibil? Pentru că apelurile vin unul după altul. Nu există, să zicem, avem liber o oră și putem sta de vorbă cu apelantul cât dorim din acest timp. Nu. Timpul este limitat. În momentul în care apare un alt apel, noi trebuie să răspundem la acel apel în 9 secunde.

Până la punerea în contact la 11:05, STS mi-a dat ceva (informații). Mi-au spus că “e o domnișoară bătută, răpită și violată și stabilește acum colega mai multe date.” Și mi-a închis apelul. Și până să-mi închidă apelul, eu am zis: “Grăbiți-vă. Dați-mi mai repede”. Și pe stenograme am văzut că a apărut. Într-adevăr, așa este. Mi-am dat seama că e o situație gravă”, a spus Florescu.

Conform stenogramei convorbirilor dintre 112 și Alexandra, la un moment dat se aude cum adolescenta îi spune că a trecut pe lângă un dig și a menționat cartierul Bold, dar Viorel Florescu nu știa exact despre ce este vorba. „Am văzut că am fost învinovățit că nu știu Boldul din Caracal. Dar noi nu știm orașele decât ca și configurație, ca zonă, dar cartiere sau zone mărginașe, nu avem idee. Doar cei care se află în teritoriu acolo, polițiștii care se află în zona de competență”.


Pub