(foto) Subaru a început să vândă în Europa actualizatul Levorg. Fără motoare turbo sau diesel

În mai multe ţări europene, inclusiv în Germania, au demarat vânzările modelului break actualizat pentru gama anului 2019 – Subaru Levorg. Biroul regional al companiei continuă să numească acest automobil de 4.7 metri lungime un flagship, deşi gama tăiată de motoare nu pare a fi o caracteristică pentru calificativul primit.

Anterior Levorg a fost oferit în Europa cu două motoare turbo: de 1.6 (170 CP/250 Nm) și 2.0 litri (300 CP/400 Nm). Din păcate acestea au dispărut din lista de dotări şi singurul agregat disponibil este unul boxer natural aspirat de 2.0 litri, din familia FB, care produce 150 de CP şi 198 Nm de cuplu.

Deloc impresionante cifre arată spre deosebire de propulsoarele anterior menţionate, însă niponii afirmă că benzinarul din dotarea actuală corespunde pe deplin standardului de emisii Euro 6d-TEMP. Consumul de combustibil anunţat, calculat în baza ciclului realist WLTP, este de 7.3 litri în regim mixt. Pentru comparaţie, motorul turbo de 1.6 litri înregistrase în ciclul vechi NEDC 6.9 litri/100 km.

Abandonarea motoarelor turbo a afectat designul exterior al modelului: capota cu priza de aer caracteristică a fost înlocuită cu una care nu are nici un orificiu. Din acest motiv, exteriorul poate a devenit chiar mai frumos, deşi fanii înrăiţi vor afirma contrariul.

La alte capitole formele break-ului nu s-au modificat. Au rămas pe loc şi variatorul Lineartronic, dar şi sistemul de tracţiune integrală, toate standard.

În habitaclu a fost instalat un nou sistem multimedia Gen 3.1, operabil pe un ecran tactil de șapte inci, care suportă radio digital DAB, precum și interfeţele Apple CarPlay și Android Auto. De menţionat că noul sistem multimedia este oferit deja în versiunea de bază Active care costă 30.000 de euro, cu aproximativ 4% mai ieftin decât modelul de start cu motor turbo care exista anterior.

În nivel de echipare de bază se mai oferă faruri LED cu funcţie de iluminare în curbe, sistem de climatizare în două zone, senzori de ploaie şi lumină, scaune frontale încălzite, o cameră video retrovizoare şi un complex actualizat EyeSight de asistenţi electronici.

În total se oferă pentru Levorg-ul european trei nivele de echipare. Cel mai scump are un preţ de start de 35.000 de euro şi mai oferă printre altele scaune tapiţate cu piele, sistem de navigaţie şi acoperiş panoramic.

Curios, dar actualizările anunţate pentru modelul european nu a afectat modelul vândut acasă în Japonia. Acolo break-ul încă este numit Subaru Levorg GT Tourer şi este oferit la alegere cu cele două motoare anunţate mai sus, dar şi cu priza de aer în capotă.

Totuşi, în curând modelul ar urma să-şi schimbe generaţie pentru că există din anul 2014. Atunci este probabil ca noua gamă de motoare să devină unificată pentru toate piețele.

GALERIE FOTO:

Cmentariile sunt închise

https://jdih.sumbawakab.go.id/ https://perpus.pn-wates.go.id/ https://si-asik.tubaba.go.id/assets/kygacor/ https://surat.sumbawakab.go.id/upload/