Majoritatea clienţilor păgubiţi au primit compensaţii din partea MAIB

Aproape 60 de persoane păgubite în urma furtului din 6 iulie de la una dintre sucursalele Moldova Agroindbank au beneficiat de decizia Consiliului băncii de a compensa fiecare client cu până la jumătate de milion de lei. Procesul de depunere a cererilor de compensare a început la 11 iulie.

Foto: MAIB

Clienții păgubiți care au depus cererile au primit compensațiile în termene foarte restrânse, iar o mare parte din ei în timp de o zi lucrătoare de la data depunerii acestora.

Decizia Consiliului băncii de a acorda până la 500 mii lei clienţilor păgubiţi este una fără precedent pe plan național, dar și regional, unde alte bănci care s-au confruntat cu situații similare nu au oferit nici un fel de compensații.

Fără a avea o obligație contractuală în acest sens, MAIB a aprobat decizia în cauză, înțelegând situația clienților, care întotdeauna au fost și rămân prioritatea nr. 1 a băncii.

Pentru că situaţia regretabilă este un exerciţiu complicat pentru întreaga echipă MAIB, ţinem să apreciem atitudinea corectă şi onestitatea clienţilor Moldova Agroindbank, păgubiţi la 6 iulie. Pentru corectitudine şi omenie, le mulţumim o dată în plus!

MAIB cooperează cu forţele de ordine, pentru identificarea autorilor furtului și recuperarea bunurilor, ceea ce eventual ar permite despăgubirea deplină a clienţilor păgubiţi.

Amintim că banca a anunţat un fond de recompensă de 1 000 000 de lei potenţialilor informatori pentru furnizarea datelor care ar contribui la reţinerea infractorilor şi recuperarea bunurilor furate. Informaţiile pot fi furnizate la adresa urgente@maib.md sau la numerele de telefon mobil +373 69268348 ori +373 68093777.


// console.log('no ads situation')