Guvernul anunță concurs pentru ocuparea funcției de şef al Biroului Relații cu Diaspora

Guvernul anunță concurs pentru ocuparea funcției de şef al Biroului Relații cu Diaspora. Pe site-ul Cancelarie de Stat au fost anunțate condițiile de participare. Dosarele pot fi expediate până la 5 august curent pe adresa silvia.macarenco@gov.md.

Foto: brd.gov.md

Sarcinile de bază:

  1. Coordonarea procesului de elaborare, evaluare și monitorizare a politicilor publice în domeniul diaspora, migrație și dezvoltare de către autoritățile publice centrale și locale;
  2. Gestionarea programelor de stat în domeniul diaspora, migrație și dezvoltare, implementate de Birou, cooperarea cu donatorii externi și organizațiile internaționale, inclusiv cu reprezentanții misiunilor diplomatice în domeniile de competență;
  3. Coordonarea procesului de acordare a asistenței necesare Prim-ministrului și conducerii Cancelariei de Stat în domeniul relațiilor cu diaspora;
  4. Asigurarea managementului eficient al Biroului;
  5. Realizarea altor sarcini în conformitate cu Regulamentul Biroului;

Condiţiile de participare la concurs:

-Deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova; -Posedarea limbii de stat şi limbilor oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriu; -Neatingerea vîrstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă; -Nedestituirea în ultimii 3 ani dintr-o funcţie publică conform art.64 alin.(1) lit.a) şi b) din Legea nr.158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public sau neîncetarea contractului individual de muncă pentru motive disciplinare; -Lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie; -Neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice

Cerințe specifice : Studii: superioare, de licență sau masterat, în domeniul administrației publice, relațiilor internaționale, comunicării, jurnalismului, sociologiei sau alte domenii conexe.

Experiență profesională: minimum 5 ani de experiență profesională în domeniile relevante funcției (administrație publică, științe ale comunicării, juridice, politice) preferabil experiență în serviciul public. Activitatea în cadrul diasporei sau lucrul cu diaspora contituie un avantaj.

Cunoștințe:

  • cunoașterea legislației și cadrului normativ în domeniile de competență ale Biroului și serviciului public;
  • limba de stat și rusă la nivel avansat (scris/citit/vorbit);
  • cunoașterea unei limbi de circulație internațională (engleza, franceza, germana, spaniola, italiana) la nivel B2;
  • de operare la calculator (Word, Excel, Internet Content Manager, baze de date).

Abilități: planificare, organizare, analiză și sinteză, elaborare, argumentare, comunicare eficientă, lucru în echipă. Atitudini/comportamente: responsabilitate, respect, inițiativă, creativitate, flexibilitate, disciplină, rezistență la efort și stres.

Mai multe detalii găsiți aici.


Pub