Înțelegerea de cartel pe piața publicității TV – investigație fără răspuns

PE SCURT

Reprezentanții PRO TV Chișinău, Jurnal TV, TV 8 și RTR Moldova au solicitat Consiliului Concurenței, încă în ianuarie 2018, să investigheze o presupusă înțelegere de cartel între casele de vânzări de publicitate Casa Media și Exclusiv Sales, dar dosarul nu a acumulat nici până azi toate probele, scrie Media Azi.

PE LUNG

Marcel Răducan, președintele Consiliului Concurenței, motivează această tergiversare prin faptul că ar fi vorba despre un „dosar complicat de care nu au mai fost în Republica Moldova”.

În timp ce managerii din media se plâng că monopolul de pe piața de publicitate le aduce pierderi financiare semnificative, Marcel Răducan susține: „Ancheta se va întinde până o să ieșim cu un dosar frumos și nu cu unul la comanda cuiva, cum suntem învinuiți”.

Mai multe detalii, în noua ediție a emisiunii Media Azi, realizată de jurnalista Victoria Dodon.

Am absolvit facultatea de litere, dar lucrez în jurnalism din '98. O perioadă îndelungată am fost știristă profilată pe teme economice și sociale. Din 2014 lucrez la Moldova.org, unde am descoperit toată paleta de culori ale presei online. Îmi place să scriu materiale explicative și analitice. Politica editorială a redacției mi-a permis să-mi lărgesc viziunile asupra mai multor aspecte ale vieții.

Preluarea textelor de pe Moldova.org se realizează doar în limita maximă de 2000 de semne, cu 2 link-uri directe spre articolul citat în prima și ultima propoziție a fragmentului preluat. Fotografiile/infograficele de pe platforma moldova.org pot fi preluate în număr de maxim 2 bucăți per material și doar cu menționarea Moldova.org și numele autorului/autoarei.